Selamat Datang ke blog SMK Seri Sepang

Blog ini khas dibangunkan untuk semua warga SMK Seri Sepang.Blog ini diharap menjadi medium interaksi sesama warga SMK Seri Sepang..

Friday, June 28, 2013

SEKALUNG TAHNIAH - PASUKAN FORUM REMAJA SMK SERI SEPANG

Kamilah Juara!

Pasukan Forum Remaja Bahasa Melayu telah mengharumkan nama sekolah dengan muncul johan bagi Pertandingan Forum Remaja Daerah Sepang yang telah diadakan di Sekolah Agama Menengah Sungai Merab Luar pada 2 Mei 2013.  Pasukan ini dianggotai oleh Muhammad Muzaffar bin Mazuke selaku Pengerusi Forum, Muhammad Nur Izzany bin Abd Ghani selaku Ahli Panel 1, Amierul Syafiq bin Kamaruzzaman selaku Ahli Panel 2, Muhammad Aminuddin bin Nor Hasnan selaku Ahli Panel 3 dan Amirul Azaim bin Ahmad Mufid selaku simpanan.  Pasukan ini telah diasuh dengan jayanya oleh 2 orang guru Bahasa Melayu yang sangat berdedikasi iaitu Pn Azyanah binti Termudi dan Hajah Siti Khalijah binti Mohamed.
Kecemerlangan pasukan ini telah diteruskan apabila mereka turut merangkul Johan Forum Remaja Peringkat Negeri Selangor yang diadakan di SMK Bandar Baru Sungai Buloh pada 14 Mei 2013.  Kemenangan ini menjadi bertambah manis apabila Muhammad Muzaffar bin Mazuke turut dinobatkan sebagai Pengerusi Terbaik Forum Remaja.
Mereka akan membawa cabaran Negeri Selangor ke peringkat Kebangsaan yang akan diadakan sekitar bulan September 2013.  Semoga mereka terus berjaya dan mengharumkan nama sekolah di peringkat kebangsaan pula.  Seluruh warga Sepang amnya dan SMK Seri Sepang khususnya berasa bangga dan mendoakan kejayaan Pasukan Forum Remaja SMK Seri Sepang.

Persembahan mereka di peringkat negeri

No comments:

Post a Comment

Popular Posts